Skuteczność marketingu podlega od tego, co opisuje oraz jak jest kreowana. Wiele może pod tym względem zależeć od punktów, gdzie taka reklama się pojawia. Nawet wówczas, kiedy będzie korzystna, ale nie będzie pojawiała się w przystępnych punktach reklamowych- nie przyniesie rezultatów ani wyników dla samego inwestora. To może poruszać. Każda inwestycja, jaka się nie zwraca drażni, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę firmy. Inaczej przecież nie będziemy mogli przystosować się do skuteczności – sprawdź ręczniki z haftem. Haft może być reklamowy. Mimo to, nie każdy twierdzi, że reklamy są funkcjonalne. Być może nie funkcjonują one na każdego. Jednak pamiętamy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży możemy naprowadzać sobie o takich reklamach. To jest właśnie taka efektywność. Tworzenie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale też i wyniki, które zauważalne są przy kontrahencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie idealne. Nie każda reklama jest jednakże taka przydatna. Skutkiem tego nie wszystkie pozostaną w naszej klarownej pamięci.